FacebookTwitterПідписатися на RSS

/Files/images/Емблема.png

План роботи з обдарованими дітьми у 2023-2024 н.р.

Зміст роботи Термін виконання Відповідальний
1 Співбесіда з класними керівниками, батьками учнів 5-11 класів щодо виявлення здібних та обдарованих учнів. Вересень-жовтень Психолог Соц.педагог
2 Провести організаційну роботу щодо участі учнів у МАН та УНТ «Креатив» Вересень Заступник директора з навчально-виховної роботи Омельчук Т.В.
3 Забезпечення патронажу психологічної служби над обдарованих дітей. Продовж року Психолог школи
4 Діагностика обдарованості учнів 5-х класів Вересень Психолог школи
5 Поновити банк даних «Обдарованість» До 15.09.2023р. Голови м/о Соц.педагог Заступник директора з навчально-виховної роботи Омельчук Т.В.
6 Організувати роботу предметних гуртків та гуртків за інтересами. Вересень Заступник директора з виховної роботи Солдатенко Н. М.
7 Ознайомити батьків на загально шкільних зборах з системою роботи з обдарованими дітьми Вересень Омельчук Т.В. Класні керівники
8 Залучати здібних і обдарованих дітей до участі в предметних олімпіадах. Вересень-листопад Учителі-предметники
9 Надати допомогу в організації роботи учнів – членів наукового товариства «Креатив», у міських бібліотеках, архіві, статистичному управлінні та інших установах. Продовж року Керівники секцій.
10 Провести круглий стіл для учнів, які пишуть науково-дослідницькі роботи – «Вивчення методичних рекомендацій написання науково-дослідницьких робіт» Листопад Заступник директора з навчально-виховної роботи Омельчук Т.В.
11 Індивідуальні бесіди з керівниками наукових робіт щодо оформлення учнівських наукових робіт, ознайомити з «Положенням про конкурс–захист науково - дослідницьких робіт учнів». Жовтень Заступник директора з навчально-виховної роботи Омельчук Т.В.
12 Провести конкурс-захист творчих та науково-дослідницьких робіт у школі. Розширене засідання НШТ з залученням учнів 7-х класів. Листопад Заступник директора з навчально-виховної роботи Омельчук Т.В. Керівники наукових робіт
13 Провести психолого-педагогічні семінари для керівників секцій наукового товариства «Креатив» Жовтень Березень Психолог школи
14 Тренінгові заняття з учнями ШНТ Листопад Лютий Психолог школи
15 Діагностика розумового розвитку учнів 7-х класів, 8-х класів, 4-х класів Грудень Січень Лютий Психолог школи
16 Провести тематичний тиждень учнівського наукового товариства «Креатив». Лютий Заступник директора з навчально-виховної роботи Омельчук Т.В.
17 Взяти участь у міському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт. Січень Заступник директора з навчально-виховної роботи Омельчук Т.В. Керівники наукових робіт
18 Узгодження роботи щодо співпраці з викладачами СНУ, ВІППО, ПУМу для подальшого розвитку творчого потенціалу учнів. Вересень Заступник директора з навчально-виховної роботи Омельчук Т.В.
19 Поповнення шкільної бібліотеки, словниковою, довідниковою, методичною літературою. Продовж року Струк Р.А. Бібліотекарі школи
20 Сприяти навчанню та вихованню обдарованих дітей, зростанню їхньої майстерності шляхом участі, змаганнях, конкурсах, турнірах, фестивалях, вступу до ВНЗ. Продовж року Керівники секцій Вчителі-предметники
21 Продовжити роботу ШНТ «Креатив». Залучити учнів до написання наукових та творчих робіт. Продовж року Керівники секцій Заступник директора з навчально-виховної роботи Омельчук Т.В.
22 Поповнити куточок порад для учителів та батьків щодо роботи з обдарованими дітьми. Продовж року Психолог школи
23 Продовжувати комплектування бібліотеки популярними і науковими виданнями. Продовж року Струк Р.А. Бібліотекарі школи
24 Організувати підписку періодичних видань. У визначений термін підписки Струк Р.А. Бібліотекарі школи
25 Сприяти залученню спонсорів для підтримки обдарованої учнівської молоді та творчо працюючих педагогів. Продовж року Дирекція Піклувальна рада
26 Залучати учнів до участі у предметних турнірах. Вересень травень Омельчук Т.В. Керівники секцій
27 Виставка літератури «Видавнича діяльність педагогів, учнів». Квітень Заступник директора з навчально-виховної роботи Лукаш Л.Й.
28 Здійснювати диференційований підхід на уроках, використовувати творчі завдання для обдарованих дітей. Продовж року Вчителі-предметники
29 На засіданні предметних м/о розглянути наслідки роботи з обдарованими дітьми. Січень Квітень Керівники м/о Вчителі-предметники
30 Провести аналіз досягнень обдарованих школярів. Травень Заступник директора з навчально-виховної роботи Омельчук Т.В.
31 Стан роботи з обдарованими дітьми заслухати на нараді при директору, на загальношкільній учнівській конференції. Грудень Травень Заступник директора з навчально-виховної роботи Омельчук Т.В.
32 Провести свято вшанування обдарованих дітей «Золоте зерно» Травень Заступник директора з навчально-виховної роботи Омельчук Т.В.
33 Висвітлювати у ЗМІ, сайті школи відомості, про творчі здобутки учнівської молоді, її участі у тематичних засадах. Продовж року Дирекція Педагоги-організатори, Вчителі інформатики
34 Під час «Тижня Науки» провести виставку-презентацію досягнень учнів, їх хобі для популяризації інтересів. Лютий Омельчук Т.В. Класні керівники
35 Науково-практична конференція для батьків «Батьківський університет» Квітень Омельчук Т.В. Класні керівники
36 Проаналізувати роботу педагогів за оформленими матеріалами у папках методичних об҆єднань, звітами керівників секцій. Травень Дирекція

План заходів Луцького ліцею №23 з підвищення якості відбору та підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів до Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів у 2023/2024 навчальному році

І. Організація та проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів

1. Організувати роботу предметних гуртків, факультативів, розподілити години роботи з обдарованими дітьми

Вересень Адміністрація

2. Провести діагностування й анкетування з метою виявлення обдарованих дітей молодшого та середнього шкільного віку.

Поповнити банк даних «Обдарована дитина»

Вересень психологічна служба

3. Ознайомити вчителів-предметників із Положенням про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін, турніри, конкурси-захисти, науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності

Вересень, Омельчук Т.В.

4. Визначити терміни проведення І етапу, видати наказ про організацію І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад по школі

Вересень, Омельчук Т.В.

5. Провести нараду для голів М/О щодо організації та проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів

За окремим графіком у школі Вересень, Омельчук Т.В.

6. Організувати індивідуальну підготовку учнів до І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів на диференційованій основі в урочний та позаурочний час

Вересень-жовтень учителі-предметники

7. Створити умови для проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів у встановлені терміни

Жовтень учителі-предметники

8. Обов’язково враховувати під час підготовки завдань І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів структуру завдань ІІ – ІІІ етапів:

- з біології – використовувати завдання, які передбачають перевірку практичних навичок (робота з мікроскопом, гербаріями, природними Учителі-предметники об’єктами тощо):

- з хімії – включати завдання, що передбачають виконання хімічного експерименту;

- з фізики – пропонувати завдання, що передбачають виконання простого фізичного експерименту;

- з математики – включати до складу завдань не менш ніж 3 завдання із різних розділів (математичні ребуси або завдання з параметрами, геометричні або завдання на розфарбування та розрізання, логічні задачі)

- з іноземних мов – проводити аудіювання, читання, письмо і говоріння.

Жовтень - листопад, учителі-предметники

9. Надавати організаційно-методичну допомогу під час проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів

Жовтень, заступники директора з НВР

10. Здійснити аналіз результатів виступу учнів у І етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів, визначити прогалини у підготовці учнів до теоретичного та практичного турів олімпіад.
Узагальнити дану інформацію в наказі про підсумки І (шкільного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів.

Жовтень, Омельчук Т.В.

11. Розглянути питання реалізації даного плану на нарадах при директору і заступників директорів із навчально-виховної роботи .

Листопад, березень, травень, дирекція

12. Проводити шкільні семінари з питань організації роботи з обдарованою учнівською молоддю для вчителів-предметників, керівників гуртків

Протягом року Омельчук Т.В., психолог

13. Висвітлювати ефективний досвід роботи педагогів щодо підготовки учнів до Всеукраїнських олімпіад із навчальних предметів на методичних об’єднаннях учителів

Протягом навчального року, голови М/О

14. Поповнювати шкільний банк даних діагностичних методик виявлення обдарувань і здібностей дітей

Протягом навчального року практичний психолог

15. Організувати роботу вчителів із батьками здібних та обдарованих учнів (індивідуальні бесіди, рекомендації, анкетування)

Протягом навчального року, практичний психолог

16. Заохочувати учнів-переможців Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів, турнірів, інтелектуальних конкурсів та учителів, які їх підготували

Протягом навчального року, дирекція

17. Розповсюдити листівку на допомогу учням «Підготовка до іспитів» щодо подолання стресової ситуації

Жовтень, практичний психолог

ІІ. Організація та проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів

1. Проаналізувати результати виступу учнів у І етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів поточного навчального року та ІІ етапі минулого навчального року, визначити прогалини в підготовці учнів до теоретичного та практичного турів олімпіад

Листопад, Омельчук Т.В., учителі-предметники

2. Проводити індивідуальні заняття підготовки переможців І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів до участі в ІІ етапі олімпіад

Листопад, учителі-предметники

3. Організувати індивідуальні та групові заняття з переможцями І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів для психологічної підтримки у стресовій ситуації

Листопад, учителі-предметники, психолог

4. Створити умови та організувати дистанційну підготовку обдарованих дітей до ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів з використанням електронних ресурсів, сайту школи та електронної пошти

Жовтень-листопад вчителі-предметники

5. Провести моніторинг якості виступу учнів закладу на І та ІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів

Видати наказ по школі «Про підсумки ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів»

Січень, Омельчук Т.В.

6. Організувати підготовку учнів-переможців ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів до ІІІ етапу в позаурочний час (гуртки, тренінги, школи тощо)

Грудень-січень учителі-предметники

ІІІ. Організація участі в ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів.

1. Сприяти участі учнів-переможців ІІ етапу в тренувальних зборах щодо підготовки учнів до участі у ІІІ та ІV етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів.

Січень-лютий, дирекція

2. Проаналізувати результати виступу учнів у ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів поточного навчального року, визначити прогалини у підготовці учнів до теоретичного та практичного турів олімпіад

Квітень-травень, Омельчук Т.В., вчителі-предметники

3. Провести зустріч учнів-переможців Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів, інших інтелектуальних змагань і вчителів, які їх підготували, з членами ШНТ «Креатив»

Квітень, шк. конференція


Кiлькiсть переглядiв: 227

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.