Повернутися до звичайного режиму
FacebookTwitterПідписатися на RSS

/Files/images/Емблема.png

Організація міжнародної співпраці

«Мости дружби в Україну

У рамках проєкту «Мости дружби в Україну» та співпраці між Луцькою міською радою та краєм Ліппе (Федеративна Республіка Німеччина) вчителі німецької мови нашої області мають можливість відвідати Німеччину, ознайомитись із системою освіти, звичаями та традиціями даної країни.Цього року у вересні-жовтні була організована двотижнева поїздка для групи вчителів з Луцька та Волинської області, у складі якої була і я.

Це було неймовірно! Перше, що ми відчули на чужій землі - це турбота, тепло та висока організованість наших німецьких друзів. Програма візиту була дуже насичена та різноманітна. За ці два тижні ми ознайомилися з особливостями навчання у школах різного типу, починаючи з початкової та закінчуючи технічним університетом, мали можливість відвідати велику кількість уроків, поспілкуватися з дітьми та вчителями. Наші колеги з Німеччини радо ділились своїм досвідом, відповідали на всі наші запитання.

Під час нашого візиту ми відвідали багато цікавих місць, музеїв, побували на екскурсіях. Слід окремо згадати про екскурсію на фабрику « Dr.Oetker», всесвітньо-відомого виробника всіляких смаколиків. Це було неперевершено!

Нас дуже привітно приймали в німецьких сім'ях, частували стравами німецької кухні. А найголовніше - це те, що мали величезну можливість удосконалити свої мовленнєві навички.

Висловлюю подяку людям, які організували цю поїздку: Заїці О.О. - методисту німецької мови при ВІППО, Міщанчуку О.- голові спілки «Мости дружби в Україну» в Німеччині та Райнеру Топмьоллеру - його заступнику, який був нашим досвідченим та професійним гідом.

Газіна Галина, учитель німецької мови

/Files/images/novini/2019/mosti_drujbi/71640336_2388777221338553_8681197510259113984_n.jpg /Files/images/novini/2019/mosti_drujbi/72731676_501031423784932_1506748830371020800_n.jpg
/Files/images/novini/2019/mosti_drujbi/71679986_538033816949810_8227792445773971456_o.jpg /Files/images/novini/2019/mosti_drujbi/71855762_540332510053274_5752328181470199808_o.jpg
/Files/images/novini/2019/mosti_drujbi/72039105_492480084640066_7054560195443163136_n.jpg /Files/images/novini/2019/mosti_drujbi/72315111_535621273857731_592003186680659968_o.jpg

/Files/images/pro_shkolu/organ_roboti/Mignarodna_spivdr.jpg

Міні-проект « Освіта без кордонів »

Сучасний стан міжнародних зв’язків України у різноманітних сферах життєдіяльності, вихід її на Європейський та світовий простір, нові політичні, соціо-економічні та культурні реалії потребують певних трансформацій у галузі навчання іноземних мов, статус яких в нашій країні має тенденцію до постійного зростання. У проекті Державного стандарту зазначено, що вся система шкільної освіти у галузі іноземних мов має виробляти в учнів уміння іншомовного спілкування, що сприятиме інтеграції українського суспільства до світової спільноти. Основна мета навчання іноземних мов у Луцькій ЗОШ №23 (англійська, німецька, польська) полягає у розвитку в учнів вмінь використовувати іноземну мову як інструмент у діалозі культур та цивілізацій сучасного світу. Ця мета передбачає взаємопов’язані комунікативний і соціокультурний розвиток учнів засобами іноземної мови для підготовки їх міжкультурного спілкування у різноманітних сферах життєдіяльності. Саме завдяки вивченню декількох іноземних мов, міжнародні зв’язки нашої школи розвиваються протягом останніх років за кількома напрямками:

Діяльність шкільного європейського клубу “Райдуга”

Метою якого є: формування почуття європейської єдності, поглиблення знань про ЄС,

• розширення світогляду та кола друзів.

• Ознайомлення з культурою, мовою, традиціями, історією народів Європи.

Завданнями клубу є:

1. Активізація навчального, наукового, творчого потенціалу, формування інформаційно-комунікативних здібностей учнів.

2. Поширення інформації про Європу, європейські країни та Євросоюз.

3. Заохочення до вивчення іноземних мов.

4. Поширення нових форм позашкільної діяльності учнів, таких як: дебати на європейські теми, організація конкурсів, конференцій, святкування Дня Європи.

2. Співпраця з партнерськими школами – листування, привітання зі святами, обмін інформацією про навчальні заклади, з учнівським та педагогічним колективом школи ім. М. Коперника №70 в м. Познань та Спеціалізованою школою з інтеграційними відділами №2 в м. Познань, Польща з 2016 року.

Невдовзі відбудеться підписання договору про співпрацю з гімназією ім. Констації Маркевич ( Варшава), яка стала нашою партнерською школою після участі у проекті « Сватка » у червні 2017 року.

3. Стажування вчителів за кордоном, обмін досвідом:

- вчитель німецької мови, Йоц Діана Олександрівна, відвідала Німеччину у вересні 2012 року і пройшла навчання у м. Бад-Зальцуфлен за програмою стажування та обміну досвідом вчителі німецької мови України та Німеччини;

- психолог школи, Казмірук Наталя Олександрівна, в березні 2016 року проходила стажування в польському м. Мальбурк за програмою навчання тренерів для корекційної роботи з дітьми та молоддю з профілактики залежностей.

- Щороку Фонд Освіта для Демократії (Варшава, Польща) та Лабораторія Громадянської Освіти "Пошук" Товариства Лева (Львів, Україна) проводять зустрічі освітян із Польщі та України, що бажають налагодити міжнародну співпрацю шкіл та обмін молоддю. Такі події відбуваються у рамках програми РІТА – Перетворення в регіоні з 2005 року.

Цього року більше 70 шкіл з різних регіонів України подали заявки на участь. За результатами конкурсу було обрано 13 навчальних закладів, серед яких і кз «Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 23 », який я мала честь представляти.

Тренінг-сватка відбувався з 26 по 29 червня 2017 р у Варшаві. Під час тренінгу була можливість розповісти про школу, яку представляв учитель, знайти партнерську школу для спільної реалізації проекту, дізнатися більше про систему освіти у Польщі та спробувати спільно з польським партнером написати проект співпраці шкіл та обміну молоддю. Всі учасники тренінгу отримали сертифікат, що підтверджує участь у «сватці».

Нашій школі випала нагода створити проект з пані Христиною, яка є учителем гімназії ім. Констації Маркевич ( Варшава) та пані Наталею, учителем укр. мови ( Вінниця ), які і стали нашими партнерськими школами, з однієї із них уже підписаний договір співпраці, наступтим кроком буде підписання договору у Варшаві ( листопад-грудень 2017 року ).

Незабутні дні перебування у Варшаві, тепле знайомство з колегами, плідне навчання, спільна праця над проектами, екскурсії містом, дружнє спілкування – все це залишиться надовго у серці та спогадах учасників тренінгу.

- Відповідно до договору між Кабінетом Міністрів України та Урядом Республіки Польща про Українсько-польську раду обміну молоддю Міністерством молоді та спорту у рамках здійснення українсько-польських обмінів молоддю проведено конкурс проектів серед навчальних закладів, комунальних установ та інститутів громадянського суспільства, що працюють з молоддю, та визначено переможців.

Реалізація проектів дала змогу залучити у 2017 році близько 2500 молоді з України та Польщі.

В одному з таких проектів під назвою « Play2gether » я мала можливість взяти участь. З 28.09. по 07.10.2017 року в гміні Меджихово неподалік Познані українські і польські діти провели незабутні 10 днів. Метою цього проекту було зміцнення міжкультурного діалогу шляхом створення умов для відкритості і порозуміння між молоддю. Під час проекту діти обговорювали вплив EURO 2012 на наші країни; правила чесної гри; поведінку шанувальників; постать спортсмена і громадянина; стереотипи, схожості і відмінності. Але найголовніше, що дав дітям і учасникам проект, це те, що правила чесної гри, які використовуються у спорті, можуть бути втілені в життя кожного громадянина. Ранкові зарядки, цікаві заняття, неймовірний футбольний матч, вечори польської та української культур, зйомки соціального ролика за дитячим сценарієм, екскурсія на Міський стадіон в Познані, який був однією із чотирьох польських арен, на якій відбувались матчі Чемпіонату Європи з футболу 2012, а також прогулянка містом, створення групи на Fb – сприяло розвитку лідерських навичок, самовдосконаленню та розумінню інших культур у молоді через залучення її до самостійної організації спортивних заходів, розширення знань про оточуючий світ, визначення пріоритетів європейської інтеграції та налагодження міжнародних освітніх контактів.

4. Залучення до навчального процесу фахівців з іноземних країн:

- вчитель англійської мови, Гребенюк Алла Степанівна, налагодила співпрацю учнів 11х класів з волонтером Корпусу Миру, вчителем Самуелом із США.

5. Обмін делегаціями:

- У 2015 році школу відвідали представники міжнародної спілки журналістів “ Четверта влада”. За їх сприяння у школі було відкрито куточок польської літератури, тепер учні школи мають можливість читати літературу різних жанрів мовою оригіналу, глибше знайомитись з історією, культурою та традиціями Польщі і поляків.

- У січні 2015 року луцькі школярі, батьки яких є учасниками бойових дій в зоні АТО, відгукнулися на запрошення польського Товариства Червоного Хреста і побували у Польщі. Організаторами поїздки стали Міжнародна асоціація журналістів, на чолі з Хенріком Кошьчєльни та Товариство Червоного Хреста у Волинській області, керівником якого є Пришко Валентина Степанівна.

Упродовж п’ятнадцяти днів двадцять сім учнів разом із вихователями - заступником директора з навчально-виховної роботи Луцької ЗОШ №23 Омельчук Тетяною Василівною та журналістом Волинського телебачення Софією Калюжною гостювали у мальовничому осередку Червоного Хреста - місті Мшана Дольна.

Захоплюючими були екскурсії у гірськолижне містечко Закопане, музей-копальню солі м. Вєлічка, костели, пам’ятки природи та архітектури.

Насичена чітко спланованими заходами розважальна програма, сприяли незабутнім враженням для дітей.

З приємними емоціями, гарними спогадами, подарунками школярі повернулись на рідну Волинь із бажанням побувати там знову.

6. Участь у міжнародних конкурсах, програмах та фестивалях:

- щорічна участь членів ШЕК “Райдуга” в шкільній та міській Євроолімпіаді (травень)

- щорічна участь членів ШЕК “Райдуга” у “ Євробаченні ”.

- участь у навчальній програмі Європейської Комісії, започаткована в 2005 р.

з метою розвитку співпраці європейських шкіл – e-Twinning та eTwinning Plus, вчителі та учні, які зареєстровані в

мережі eTwinning, отримують можливість реалізації спільних проектів з іншими європейськими школами. Ключовою складовою навчання є використання інформаційно-комунікаційних технологій.

Онлайн-мережу eTwinning Plus було створено з метою залучення до проекту

сусідських країн ЄС в рамках European Neighbourhood Policy (Європейської

політики сусідства). Ключовою ціллю ЄПС є поглиблення відносин між членами ЄС та країнами-сусідами. Зараз до eTwinning Plus входять: Україна, Грузія, а також Республіки Молдова, Вірменія, Азербайджан і Туніс. Всі ці країни приєдналися до проекту в 2013 р.

На сьогодні eTwinning та eTwinningPlus це:

 42 країни-учасниці  178 373 зареєстрованих шкіл

 464 517 вчителів-учасників  186 090 проектів!

eTwinning – це потужний стимул для вивчення іноземних мов і покращення рівня використання ІТ-технологій. В рамках програми учні також тренують навички командоутворення та отримують досвід створення спільних проектів. Окрім цього, вони дізнаються про культуру інших країн Європи та заводять нових друзів.

У свою чергу українські вчителі мають нагоду завести контакти з вчителями інших країн Європи. eTwinning Plus стає для них майданчиком для спілкування та обміну досвідом, корисною інформацією й методиками навчання. А ще програма eTwinning – це чудова можливість реалізувати креативний підхід у навчанні і нагадати вчителям та учням, що навчатися й навчати – не лише потрібно, але й цікаво.

7. Літні мовні табори

Якісне навчання дітей іноземним мовам у контексті європейської інтеграції України та наближення до європейських стандартів є пріоритетом Міністерства освіти і науки України. Вектор удосконалення навчальних програм з різних предметів, у тому числі з іноземних мов, має першочергове значення.

Один із нестандартних підходів для забезпечення якісного навчання дітей мовам та здійснення позакласної роботи — це створення літніх таборів з іноземних мов.

З метою популяризації вивчення іноземних мов та удосконалення мовленнєвої компетенції учнів в ЗОШ № 23 м. Луцька було організовано літній мовний табір. На базі закладу було створено мовний табір, в якому діти мали змогу поглиблювати знання іноземних мов, поєднуючи навчання із захоплюючим відпочинком. Основна мета роботи мовного табору - зацікавити учнів вивченням іноземних мов, допомогти подолати психологічний та мовний бар'єри, саме тому були підібрані завдання розважального та розвиваючого характеру: презентації, квести, ігри, пісні, танці, інтерв'ю. Учасниками мовного табору стали учні 4-тих і 5-тих класів. До роботи з дітьми були залучені вчителі іноземних мов: Костюк І.О., Германович Л.К., Оксенюк Б.Л. Робота табору тривала 7 днів. Усі дні були тематичними. Кожен день у таборі проходив цікаво та весело. Учні змогли здобути необхідні мовні навички, спілкуючись іноземною мовою у невимушеній обстановці, розширити кругозір та мотивувати себе до вивчення іноземної мови в подальшому. Підсумком роботи табору стало урочисте закриття, на якому діти, виконуючи проектні роботи, відзначили найцікавіші моменти з життя табору.

8. Метод асоціативних символів (МАС)

Метод асоціативних символів (МАС) – постійна дитяча гра, непомітно для малюків скерована в навчальне русло. МАС – жива рухлива діяльність, в процесі якої лексичні та граматичні одиниці зображуються мовою рухів, жестів, міміки, налаштовує малюків на ігрову хвилю.

Цей метод також включає велику кількість ігрових моментів, елементів рухливих ігор, ігор на перевтілення, інсценівок пісень та віршів, оповідань-пантомім, казок тощо. Все це в сукупності створює на заняттях ефект «занурення» в англійську, дає можливість учителю без проблем створити максимально наближене до реальності іншомовне середовище.

МАС – це виграшна комунікативно-орієнтована нетрадиційна методика, пристосована колективом учителів-новаторів м. Луцька під керівництвом міського методичного кабінету та наукового керівника Волинського національного університету ім. Лесі Українки до вивчення англійської мови в загальноосвітніх навчальних закладах.

МАС – це:

дитяча гра, непомітно скерована в навчальне русло; навчання через занурення в ситуаційне мовне середовище;

виграшна нетрадиційна методика, пристосована до загальнодержавної програми вивчення англійської мови на початковому етапі.

Отож, участь учнів та вчителів у дослідно – експериментальному проекті « Освіта без кордонів » сприяла, сприяє і надалі сприятиме набуттю учасниками навчально-виховного процесу освітніх компетентностей, які забезпечать їм конкурентоспроможність на європейському та світовому ринках праці.

Для вивчення мови набагато важливіше вільна допитливість, ніж грізна необхідність.

(Аврелій Августин)

Реалізація проектів дала змогу залучити у 2017 році близько 2500 молоді з України та Польщі.

Відповідно до договору між Кабінетом Міністрів України та Урядом Республіки Польща про Українсько-польську раду обміну молоддю Міністерством молоді та спорту у рамках здійснення українсько-польських обмінів молоддю проведено конкурс проектів серед навчальних закладів, комунальних установ та інститутів громадянського суспільства, що працюють з молоддю, та визначено переможців.

В одному з таких проектів під назвою « Play2gether » взяла участь Германович Леся Ярославівна, вчитель англійської та польської мов ЗОШ №23 м. Луцька. З 28.09. по 07.10.2017року в гміні Меджихово неподалік Познані українські і польські діти провели незабутні 10 днів. Метою проекту було зміцнення міжкультурного діалогу шляхом створення умов для відкритості і порозуміння між молоддю. Під час проекту діти обговорювали вплив EURO 2012 на наші країни; правила чесної гри; постать активного спортсмена і громадянина; стереотипи, схожості і відмінності. Але найголовніше це те, щоправила,використанівспорті,можутьбутивтіленівжиттякожногогромадянина. Ранкові зарядки, цікаві заняття, неймовірний футбольний матч, вечори польської та української культур, екскурсія на Міський стадіон в Познані, який був однією із чотирьох польських арен, на якій відбувались матчіЧемпіонату Європи з футболу 2012, а також прогулянка містом. Mоре вражень, позитивних емоцій, дитячих посмішок, нових знайомств, все це Miedzichowo, "Play2gether"!

/Files/images/mjnarodna_spvpratsya/Презентациz 2.jpg /Files/images/mjnarodna_spvpratsya/Презентация3.jpg
/Files/images/mjnarodna_spvpratsya/Презентация1.jpg



Щороку Фонд Освіта для Демократії (Варшава, Польща) та Лабораторія Громадянської Освіти "Пошук" Товариства Лева (Львів, Україна) проводять зустрічі освітян із Польщі та України, що бажають налагодити міжнародну співпрацю шкіл та обмін молоддю. Цього року більше 70 шкіл з різних регіонів України подали заявки на участь. По результатах конкурсу було обрано 13 навчальних закладів, серед яких і кз «Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 23 », який представляла вчитель англійської і польської мови Германович Леся Ярославівна.

Тренінг-сватка відбувався з 26 по 29 червня 2017 р у Варшаві. Під час тренінгу була можливість розповісти про школу, яку представляв учитель, знайти партнерську школу для спільної реалізації проекту, дізнатися більше про систему освіти у Польщі та спробувати спільно з польським партнером написати проект співпраці шкіл та обміну молоддю. Всі учасники тренінгу отримали сертифікат, що підтверджує участь у «сватці».

Нашій школі випала нагода створити проект з пані Христиною,яка є учителем гімназії ім. Констації Маркевич ( Варшава) та пані Наталею, учителем укр. мови ( Вінниця ), які і стали нашими партнерськими школами.

Незабутні дні перебування у Варшаві, тепле знайомство з колегами, плідне навчання, спільна праця над проектами, екскурсії містом, дружнє спілкування – все це залишиться надовго у серці та спогадах учасників тренінгу.

/Files/images/mjnarodna_spvpratsya/Презентация4.jpg /Files/images/mjnarodna_spvpratsya/Презентация5.jpg

Співпраця


Щороку Фонд Освіта для Демократії (Варшава, Польща) та Лабораторія Громадянської Освіти "Пошук" Товариства Лева (Львів, Україна) проводять зустрічі освітян із Польщі та України, що бажають налагодити міжнародну співпрацю шкіл та обмін молоддю. Такі події відбуваються у рамках програми РІТА – Перетворення в регіоні з 2005 року.

Цього року більше 70 шкіл з різних регіонів України подали заявки на участь. За результатами конкурсу було обрано 13 навчальних закладів, серед яких і кз «Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 23 », який представляла Германович Леся Ярославівна, вчитель польської мови.

Нашій школі випала нагода створити проект з пані Христиною, яка є учителем гімназії ім. Констації Маркевич ( Варшава) та пані Наталею, учителем укр. мови ( Вінниця ), які і стали нашими партнерськими школами. Першим кроком для реалізації даного проекту стало підписання договору про співпрацю 1.11.2017 року, наступтим кроком буде підписання договору у Варшаві ( листопад-грудень 2017 року ).

/Files/images/mjnarodna_spvpratsya/2.jpg /Files/images/mjnarodna_spvpratsya/1.jpg

/Files/images/novini/2015/gruden/argentina/IMG_20151216_0002.jpg /Files/images/novini/2015/gruden/argentina/DSCF3028_-_с_эффектами.JPG
/Files/images/novini/2015/gruden/argentina/DSCF3031_-_с_эффектами.JPG /Files/images/novini/2015/gruden/argentina/ФIНАЛ_НИЙ_ВИСТУП.JPG

День подяки без індички або четвертий четвер листопада по-нашому

Напередодні американського Дня подяки, який святкується четвертого четверга кожного року, у приміщені Волинської державної обласної універсальної наукової бібліотеки ім..Олени Пчілки відбулась зустріч учнів 11-А класу ЗОШ №23 та їх вчительки з англійської мови Гребенюк Алли Степанівни з волонтерами організації «Вікно в Америку». Учні дізнались цікаву інформацію про історію цього давнього свята, традиції святкування та його символи.

Як розповів американський волонтер Сем, День Подяки – це традиційне північноамериканське свято, яке було засноване з метою віддати дяку Богові за жнива та за одержані блага протягом року. Свято відзначає перший урожай, який зібрали пілігрими із Плімутської колонії у 1612 році після голодної зими в Новому Світі. Колоністи, які вижили завдяки допомозі індіанців, влаштували для себе і для них триденне святкування з молебнями подяки і бенкетом. Уперше День подяки святкували за президента Джорджа Вашингтона 26 листопада 1789р. У 1863 р. президент А.Лінкольн оголосив День подяки національним святом і вихідним днем.

День подяки вважається сімейним святом, - і його святкують за традиційним обідом, який особливо поширений на Сході США. Обов'язковими стравами цього дня фарширована індичка із журавлиним соусом і солодкий пиріг з гарбузовою начинкою.

/Files/images/novini/2015/listopad/d_podyaki/Д_подяки2.JPG/Files/images/novini/2015/listopad/d_podyaki/Д_подяки3.JPG

Протягом зустрічі одинадцятикласники грали в цікаві ігри, відповідали на запитання та смакували цукерками. Враженнями від цієї зустрічі поділилась учениця 11-А класу Катерина Велічко:"Мені сподобалась приємна і дружня атмосфера цієї зустрічі. Було цікаво дізнатися про звичаї святкування цього, як виявилось, давнього свята, про традиційне святкове меню. День подяки зближує людей і було б чудово, якби таке свято існувало і в Україні. Як часто ми забуваємо казати «дякую» і наскільки важливим насправді є це слово". Учні в письмовій формі залишили свої «подяки» на стенді.

/Files/images/novini/2015/listopad/d_podyaki/Д_подяки4.JPG/Files/images/novini/2015/listopad/d_podyaki/Д_подяки5.JPG

Шкільний європейський клуб “Райдуга”

Мета діяльності шкільного європейського клубу «Райдуга»

/Files/images/jittya_shkoli/klubi/Райдуга.jpg •формування почуття європейської єдності, поглиблення знань про ЄС,

•розширення світогляду та кола друзів, що полягає в активізації організаційних здібностей та творчого потенціалу молоді.

•Знаходження спільних цінностей, подібності культур, традицій.

•Ознайомлення з культурою, мовою, традиціями, історією народів Європи.

На формування полікультурної компетентності школярів спрямована діяльність шкільного Європейського клубу (керівник Гаврилюк Оксана Святославівна). Заняття клубу поглиблюють лінгвокраєзнавчі знання учнів, розширюють загальноосвітній світогляд школярів, виховують інтерес та позитивне ставлення вихованців до мови та культури інших європейських країн, активно підтримують євроінтеграцію нашої країни.

Активні форми роботи під час занять, неформальна обстановка, широке застосування інтернетресурсу сприяють зацікавленню учнів до роботи клубу, одержані знання школярі демонструють під час проведення загальноміських Днів Європи, беручи участь в євроолімпіадах, конкурсах “Євробачення”, малюнків на асфальті тощо.

Члени клубу ”Райдуга” налагодили співпрацю з школою містечка Забродже Мазовецького повіту республіки Польща.


Кiлькiсть переглядiв: 3211

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.