FacebookTwitterПідписатися на RSS

Психофізіологічні основи STEM - освіти

Згідно плану роботи школи в рамках експерименту «Моделювання інноваційного середовища навчального закладу для формування соціально адаптивної особистості» 30 жовтня відбулося заняття творчої групи на тему «Психофізіологічні основи STEM - освіти». Його проводила вчитель-методист Кузьмич В.Ю. Були висвітлені особливості функціональної асиметрії та взаємодії півкуль головного мозку, опрацьовані методики їх діагностики. Учасники творчої групи опанували вправи для покращення взаємодії півкуль як основи креативності, ознайомилися з можливостями їх застосування.

/Files/images/novini/2018/stem-_osvta/20181030_101723.jpg /Files/images/novini/2018/stem-_osvta/20181030_101801.jpg /Files/images/novini/2018/stem-_osvta/20181030_101835.jpg
Кiлькiсть переглядiв: 208

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.