FacebookTwitterПідписатися на RSS

Психолого-педагогічний семінар-практикум учителів початкових класів та вихователів ДНЗ № 24, 34, 38

На сучасному етапі розвитку суспільства, зокрема освітньої сфери, проблема співпраці між дошкільним закладом та початковою школою завжди була актуальною і належить до числа найважливіших.

10 січня 2018 року відбувся у ЗОШ № 23 м.Луцька психолого-педагогічний семінар-практикум учителів початкових класів та вихователів ДНЗ № 24, 34, 38 на тему «Формування соціальної компетентності молодших школярів засобами гри». Високий рівень підготовки та проведення семінару засвідчив серйозну тісну співпрацю вчителів та вихователів ДНЗ.

Теоретичний блок семінару представила Костецька Галина Луківна, заступник директора школи з навчальн-виховної роботи. У своїй доповіді наголосила про роль співпраці вчителів та вихователів щодо ефективності освітнього процесу учнів початкових класів. Ознайомила із змістом нового Закону про освіту та впровадженням Концепції «Нова українська школа »

Цікаво та змістовно старший вчитель Морозюк Світлана Федорівна ознайомила з методикою організації ігрової діяльності на уроках в початковій школі.

З досвіду роботи застосування ігор на уроках в початкових класах поділилася вчитель-методист Гайова Вікторія Сергіївна.

/Files/images/novini/2018/image-0-02-05-4779ebf77b17d9a56c8b613875f118314e8c1b9f690f5daa9986b4f58d6d2b43-V.jpg /Files/images/novini/2018/image-0-02-05-e4ca3ffff488d7d56e44917ec767f8c9c6e4df7a5372a691b060265b59b4f8e7-V.jpg

Наступним етапом роботи семінару була презентація практичного психолога Горніч Любові Іванівни, яка ще раз підкреслила, що школа і дошкільний підрозділ – дві суміжні ланки в системі освіти, їх завдання – забезпечити якісний психологічний супровід, який дозволяє не лише здолати труднощі, а й забезпечити їх профілактику. Практичний психолог проаналізувала результати психологічних досліджень щодо адаптації першокласників до навчання у школі, наголосила про важливість використання ігрових методів навчання на уроках відповідно до вікових особливостей першокласників.

У ході семінару відбулося дискусія між класоводами та вихователями ДНЗ щодо адаптації першокласників. У процесі обговорення провідним питанням була проблема тісної співпраці педагогів з батьками, оскільки сім’я має вирішальний вплив на розвиток особистості дитини.

По завершенню семінару підвели підсумки, поділилися враженнями щодо реформування освітньої галузі та були надані методичні рекомендації щодо використання ігрових технологій в освітньому процесі.

Кiлькiсть переглядiв: 434

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.